Ja e grym on the gym! ;)



Woho, kom hem för cirka en timme sedan från gymmet om inte mer och jag måste bara få ge mig själv beröm här, ja va så duktig och jag känner mig så otroligt motiverad. Systeryster och jag Solade också efter träningen och vi fick lite färg, lovely! Men vi solade i bara 8 minuter vilket jag tycker är lite för jag är van att sola i 20 - 30 min när det väl är dags för solning, well well, slipper ja öka risken för cancer iallafall! Nej usch får inte prata så.. Hur som helst, nu är jag hemma i Geflestad igen och jag vet faktiskt inte vad jag har att säga, home sweet home, mja, nu när jag väl är här så känns de som jag hade kunnat stanna hela veckan ut i estocolmo men eftersom de förmodligen imorgon blir lite ferre och för att träningen har väntat på mig här så e jag ändå glad över & vara här! =) Funderar på att ladda ner någon bra film som jag ska mysa ner mig framför.


Kram!

Kommentarer
Postat av: Em

Tänkte önska en trevlig helg!!!

Kram, Em

2009-02-27 @ 08:30:51
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nice bild haha bara kroppen ej ansiktet

2009-02-27 @ 10:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0