Jag förtjänar en feting!

Hallå därute :)


Vaknade precis upp efter att ha somnat i soffan i cirka 20 minuter, kan vara otroligt skönt att ta en sån tupplur då & då, jag älskar att sova när som helst och var som helst, är en riktig sömntuta !! men mitt under min sköna sömn vaknade jag till av att mobilen ringde och jag började gnälla för att den hade väckte mig och sen slänge jag på luren. Sen fem minuter senare fick jag nå slags fnatt och vaknade till och gapade efter pappa "Pappa va är det för dag idag!?!!?" Då svarade han att det var onsdag.  Då slog det mig i mitt trötta huvud "NÖHÖÖW Jag har missat andra avenyn!! De va ju fasen igår, hur kunde jag glömma bort de!!" Haha ja ni, vid ett sådant sjukt tillfälle kom jag på att jag missade andra avenyn igår. Det är en anledning till att jag sover oroligt, har för mycket i tankarna att jag kan tänka något samtidigt som jag sover, svårt att förklara men jag måste nog lära mig att rensa tankarna innan jag går till sängs så att jag kan sova i lugn och ro utan en massa tankar som gnager i sömnen..



Vilken tur att svt play finns iallfall så jag gnäller inte, blir en semla och andra avenyn strax, Pappa och jag var och handlade det idag så idag är det våran fettisdag  fetonsdag (;  Har alltid undrat varför det heter fettisdagen, trodde först det va fettis - dagen men Daniel sa att det var Fet- tisdagen så jag går efter hans ord nu. Kram! (:   

( Imorgon blir det gymmet!! Har saknat rullbandet och "skidmaskinen" )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0