måste få skriva av mej..

Vad ska man göra när saker och ting inte känns bra? Ska man låtsas att dom är det och visa ett stort leénde när man egenltigen blir förbannad och irriterad. Jag vet inte nu längre.. Visar jag att jag blir arg och irriterad då är jag jobbig och ingen orkar med mig, ler jag för mycket då beter jag mig skumt.. Vara sig själv? Ja det är jag, men att visa när jag blir sur och irriterad kommer jag nog inte komma långt med tydligen, kommer kanske vara ensam hela mitt liv då? Äsch.. jag har mig själv iallafall. Kanske ska sluta bry mig så mycket, men hur gör man det? Jo man får låtsas att man inte bryr sig fast man egentligen bryr sig så jäkla mycket och bomben tickar inom en, men bomben får inte komma ut. För då tare slut.

Suck...

Kommentarer
Postat av: A N N I S P A N N I S

svar; åh tack så mycket! du är med i tävlingen! :)

2009-02-05 @ 12:31:59
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: anonym

tycker du ska säga vad du känner och tycker! ingen mår bra av att sitta inne på sånt.. du förlorar dig själv på den vägen, den viktigaste personen i ditt liv är du.

2009-02-06 @ 15:41:10
Postat av: Karin

Tips: Skaffa dig en sån där boxningsgrej och avreagera dig på den. Fast lixom vart köper man en sån då?

2009-02-18 @ 18:09:26
URL: http://citronmellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0