MYS med gamla bilder.. :)

Sitter hemma hos pappa i stockholm i nya lägenheten och äntligen har han fått en större lägenhet , så himla skönt att de finns större utrymme så man slipper ligga under täcket och smsa mitt i natten då enligt far min så ska man stänga av mobiltelefonerna . men nu kan jag göra de hur mkt jag vill muahaha!! :) Jaja nog om det nu, idag har det bara varit en lugn och seg dag. Och om ärligheten ska fram så kände jag för några timmar sedan när jag låg i soffan och tittade på let´s dance själv att jag inte har känt mig såhär ensam på länge. Jag kan bara inte förstå, har så himla svårt att smälta, hur en människa kan förändras så drastiskt, så himla obegripligt. Men en sak tror jag stämmer, att när man vill något för mycket så går det oftast inte.

Aja, den här dagen fick bli som den blev men trevligt är det iallafall att hälsa på min älskade pappa! <3
Imorgon ska jag nog ha det lite roligare iallafall, ska nog iväg till centralen imorgon och kika lite och även träffa lite vänner imorgon vill jag! Jag behöver det, har legat och deprimerat för länge nu.. måste komma på fötter igen. Be strong anita, be strong!

Föresten, nu när jag sitter på pappas dator så hittade jag en hel mapp med en massa gamla bilder som jag har glömt kvar här sen i sommras! Så himla kul att titta på och även så har jag hittat många år gamla bilder. haha, gu va fort tiden går.. :')

En bild på mig sen i sommras, vilken skillnad på min hårfärg då och nu! (ser lite divig ut tkr jag :D )




Och det här är mitt livs kärlek sen nio år tillbaka <3
Han kmr aldrig lämna mig och jag kmr aldrig lämna honom!



Och mer än så får ni inte se hejdå från mig! =)
Imorgon är en ny dag med nya tag! :)


Kommentarer
Postat av: Iza-Linn

Om man vill en sak för mycke så går de inte, de håller jag med dej så mycke de bara går.. ;(

2009-02-21 @ 02:13:59
URL: http://izalinnn.blogg.se/
Postat av: Iza-Linn

Btw den första bilden var skitfin även om du såg lite pinuppaktik ut;) På den sista bilden ser man inte så mycke :O Du borde ha så man kan trycka upp den stor :D

2009-02-21 @ 02:15:42
URL: http://izalinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0