Överaska någon du tycker om!

På lördag är det ju som sagt alla hjärtans dag och jag kommer fira det helt ensam, det blir inte Stockholm för mig! Jag och Daniel har tidigare pratat om hur det blir med lovet fram och tilbaka och när han börjar skolan osv och har då hela tiden trott att mitt lov börjar nu på fredag (eftersom hans gör det) och då planerat efter det men sen nu då, det visar sig att vi inte har lov nu på fredag!! Utan det är tydligen bara uppsalabor som har det, vi i gävle måste gå en vecka till i skolan och nu känner jag bara faaaaaaan! Nog med att jag skulle vara ensam till helgen och väljer då att åka till stockholm för lite plåster på såren, nu kan jag inte ens göra det! =( Aja, det får bli stockholm nästa vecka ändå på fredag och ligga hemma och tycka synd pm mig själv nu i helgen o vara orolig för att killen traskar omkring ute på krawgen men ja e ju som sagt en orolighetfaktor som inte kan sluta, inte kul! ..




Iza som sitter bredvid mig har sagt att jag får följa med henne och Micke på bio då om jag vill och det tycker jag va jättesnällt av henne hihi :D <3 Men vi får se hur det blir med det,känns lite dumt att störa deras fina dag ihop och jag kommer bara känna att jag e i vägen för dom!



Hursomhelst, tänker på att överaska Daniel på alla hjärtans dag med kanske lite rosor och ett fint kort även fast vi inte kommer kunna ses :) Får klura ihop något nu i veckan :) Jag som brukar vara så påhittig, kommer ju inte på något unikt o göra, kanske blir tråkigt med blommor - det gamla vanliga! Men det uppskattas faktiskt alltid ändå enligt mig och specielt att bli överaskad ! :)


Överaska mig med chokladogram om ni vill! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

choklaaad <3

2009-02-11 @ 00:29:46
Postat av: Katta

Åhh för den där chokladen såg ju inge god ut heller ;p



sv: tack tack :) har precis lyckats o börja spara ut naglarna så är helt såld på o fixa med dem :)

2009-02-19 @ 20:14:36
URL: http://kaatitsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0