Träning på G igen!

Hej på er alla ihopa därute!

Imorgon börjar helgen, kommer kännas konstigt utan Daniel, jag har blivit så van vid att vi ses varje helt nu för tiden men inte den här helgen för imorgon åker han till Uppsala :[ I dont lke it, vill att han ska vara här med mig och inte traska omkring där, speciellt nu den här helgen när det är "kärleksdagen" , boooh.. jag skulle ha prioriterat det först om jag va i den sitsen men jag e ju som jag är :) lite löjlig kanske !! Men men, vi kan nog ha våran egen alla hjärtans dag när han kommer tillbaka :) Vet faktiskt inte vad jag ska göra på lördag, har liksom inget och göra! Är det ingen som vill tillbringa den daagen med miig ? haha nej skääämtar lite ! =) =( Aja.. får bli som det blir.
Imorgon fredag ska jag fika med syrran och hennes vänner, kan väl bli trevligt i guess.. :P



Men nu till något som är positivt, jag har börjat gymma igen! Igår började jag en timma på workout center och det gick bra, är väldigt motiverad just nu för jag vill verkligen komma i toppform nu till sommarn och allt så det blir perfa! Ska träna idag efter skolan också och sen blir det lite i helgen också så det är ju något positivt iallafall! :)

Nej nu måste jag fortsätta med bokföringstjossan som vi håller på med på företagsekonomin, ha en bra dag! =)

Kommentarer
Postat av: Iza-Linn

Jag har pratat med Micke, och han har också sagt att du gärna kan vara med oss slyyn! (:

2009-02-12 @ 12:05:18
URL: http://izalinnn.blogg.se/
Postat av: Iza-Linn

Du har sagt att du hatar att vara beroende av någon, att du vill kunna göra annat också, att du inte har några vänner/kompisar kvar nästan, att du inte vet så bra vilka dem är.. Men du ska veta Anita :( Att de är väldigt svårt att ens försöka bli kompis med dig, när du drar dig tillbaka, knappt pratar, sitter med utan går undan för dig själv os.v :/ Du kanske föerdrar att vara ensam i skolan, men bara så du vet så är de jättesvårt att få en bra relation med dig när du är sån.. :/

De känns som att jag försöker men bara trampar på samma ställe, eller så gör jag väl de inte bra de jag försöker..

2009-02-16 @ 14:01:46
URL: http://izalinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0