Tripp till köpcentret!

 
Hallå därute, kom precis hem efter att ha varit ner till köpcentret och handlat lite behövande grejer. Köpte även lite vitchoklad och kakor som jag ska gotta mig med ikväll, har nämligen laddat ner bedtime stories och 2 avsnitt av Heroes som jag ska kika på och mysa ner mig under täcket med. :) Hoppas att bedtime stories är bra, skulle egentligen se på den på bio då ja skulle få biljetter till förhandsvisningen men det vart inte av så nu får jag se den ikväll istället! När jag va nere på stan och kollade så såg jag en massa söta nallar av olika slag i en affär, goesdjur, prydnadssaker och åå så fina var dom! Riktigt söta kärleksnallar av olika motiv. Tänkte påengång på en speciell person och fick sånn lust att köpa de till honom. Tio minuter senare står jag vid kassan och ska betala då har jag fått med mig nallisarna, haha herregud! :') Nu kommer D få fler nallar eller så får jag väl behålla dom själv om han inte vill ha dom. aja nog om nallepratet nu ska jag hjälpa pappa och laga mat! 

Ha en bra söndag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var filmen bra Anita?

2009-02-23 @ 10:15:22
Postat av: Iza-Linn

Jag har också sett den där filmen nu, den sög ju!!! :( Besbiken -,- Tyckte du om den slyn?

2009-02-25 @ 10:54:41
URL: http://izalinnn.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0