2009 is here och jag e tillbaka

Hallu i stugan det var ett tag sen sist, nästan en månad sedan inte sant? Anyway.. här e jag igen och 2009 har kommit till oss, tiden går läskigt fort och här ligger jag i min säng med en aning dos feber(den har gått ner för tillfället) världens halsont så det till o med gör ont i öronen och snorig som en snorvalp! Kul start på det nya året? nääh buuhu.. :(

Mitt nyår va inte det bästa, väldigt sjukt och aa mer vill ja inte gå in på cuz it´s not of you business men ja får hoppas på att ett gott resterande 2009 väntar trots att början av året så började jag sjuk o febrig och utan min baby..
Imorgon får vi förhopningsvis ses, har längtat och saknat, måste bara få hålla om dig o ligga i din famn o känna mig så trygg, har saknat den känslan! Jag skulle verkligen behöva ett bra år i år, mitt 2008 var faktiskt bara för hemskt och en desperat långsam död, iaf första halvåret.. Men förhoppningsvis börjar saker i ting rätta till sig men när ja säger det så tänker jag att jag bara lurar mig själv. År 2008 så flyttade shabnam ifrån gävle och vi har inte alls lika bra kontakt, där försvann en bra vänskap ruskigt tråkigt nog men vi pratar ändå idag fast inte som back in the days.. det svider :( Och snart
flyttar min andra enda vän också ifrån mig, långt ifrån mig, Doris din jävla bajsunge varför ska du också lämna mig?!! Vad kommer det bli av mig här då vafan!? Jag kommer inte ha någon kvar här i gävla gävle och jag menar det... Ja har inga andra riktiga bra vänner, fan de här kommer verkligen bli min död 2009 , går ju inte att vara positiv när sånt här väntar mig! Min daniel kommer att vara kvar här hos mej i cirka en månad till sen lämnar han mig också och åker hem till sitt andra hem o skola osv.. :( Fan fan.. allt känns så värdelöst. Jag fyller 18 det här året iallafall, yippi ka yäy liksom.. nej men det kommer ja verkligen se fram emot, så underbart och vet ni allaihopa jag ska ut på krogen själv då för ja har inga vänner kvar här.. wåwåwåw!

Nej nu känner jag mig som en pessimist lr hur de nu stavas..
tur att jag har min syster i denna stad iaf. lämna mig aldrig syrran! <3


bild knäppt  den första januari 2009 =) Bakfull och förkylningen var på G,
 dock va ja inte sådär glad som mitt ansikte visar, tro mig, det ljuger för er..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah nää vad söt du är syrran

2009-01-07 @ 09:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0