Massamassage




Har så fruktansvärt ont i min kropp, den känns så stel och öm och jag behöver verkligen att ngn trycker på den och masserar mig! Åh de gör så ont!!! =( axlarna och ryggen är som ömast!!! Jag vill ligga bredvid min Daniel nu och att han ska massera mig även fast han slutar efter några sekunder för att han e så    l a a t !  haha :) saknar honom just nu , boohoo.. :( I helgen får vi träffas iallafall och kramas och pussas och nu får vi bara längtas! men justja imorg n är det ju helg!! :D De ska bli mysigt,  han e min skatt och bara MIN som ja inte tänker dela med någon annan, :) Muahaha.. kalla mej snål men tyvärr, när det gäller dyrbara saker delar jag inte med mej! =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0