Onsdag 7 januari 2009


Hallå allihop idag vaknade jag vid tolvtiden av att det plingade på ytterdörren och irriterad som jag blir eftersom jag mer än gärna vill sova så mycket det bara går när jag har lov så går jag ändå upp och öppnar. Men sen gick jag och la mig igen i sängen och tur nog somnade jag om och vaknade igen vid tvåtiden, då va jag utvilad! =) Men sen då, jo jag får reda på att mitt jävla lov är slut och att jag började skolan IDAG! Förstår ni vad panikus och ångest attackerade min kropp...! Jag tänkte ba: WHAAAT?! eftersom ja trott att vi börjar på måndag men icke sa nicke, redan idag börjar vi skolan och ja känner bara mer än ångest med tanke på att ja inte fått klart ett arbete som ja lovade mig själv att göra innan skolan börja med inställningen att skolan är på måndag men nu blir det ju helt fel när jag redan har börjat skolan! Jaja, sånt händer väl (iaf om man är jag) det är väl inte hela världen massade bara en lektion eftersom dom andra kurserna på schemat för idag läser jag inte, blandannat Matte C , bläääää! Nej usch ja känner mej inte redo för skolan än, jag har panik fr att ja inte har fixat B kursen i matte också som ja ska ta igen nu, men inte fan kan jag mer nu än innan? Aja.. hoppas det ordnar sig. Nu till något mycket roligare, imorgon får jag träffa min bebiiiiiis :D Han kommer imorgon och jag har längtat ihjäl mig, vi har varit borta från varann i en vecka och en dag, jätte mkt jö :( Men imorgon får vi kramas och pussas hur mkt som heeeslt de ska bli mysiimyys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0