Vad är det som håller på att hända mig?!

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev här igen, det blir sådär med jämna mellanrum nu för tiden, jag har inte lika mycket sug att skriva längre känner jag, mina dagar fylls upp med att pluggaa,sova,jobba,umgås med killen,vila osv så tiden räcker inte till.. Okej det där lät som att jag var ngn laila bagge som måste springa mellan tio möten om dagen men jag har bara inte haft tid att skriva så det så! Haha okej det syns redan efter några rader att de är nå fel med mig, jag sitter och ursäktar mig i min egen blogg som jaf skriver för att få skriva av mig och inte för att ngn ska läsa, wierdo..Shieetsamma, just nu sitter jag på företagsekonomi lektionen som började 8:15 imorse och jag kom upp och sitter här, aldrig trodde jag det, igårnatt trodde jag att ja idag skulle ligga ihopkurrad i täcket och med kuddar över ansiktet och verkligen råsova så mkt de bara gick och sen få dåligt dsamvete för att jag missat viktiga lektioner men icke, jag  va stark nog att komma upp imorse och orka med lektioner trots att jag fick jättelite sömn och trots att jag möttes av en chock imorse när jag tittade i spegeln och upptäckte att mina ögonlock va helt uppsvullna och jag såg förjävligt ut, men ärligt talat bryr jag mig inte, lite smink hjälpte dock och nu sitter ja här med full närvaro , great.. !



Någonting väldigt skumt hände med mig igårkväll, dagen hade varit helt okej, en stund efter att jag hade vaknat gick ja hem till min bebis och vi pussades lite innan jag skulle till skolan, ja började 14:10 igår och hade bara en timmes lektion vilket var skönt, gick hem efter det och kollade på oth, fixade mig och sen gick ner på stan med syrran för att kl 18:00 skulle vi gå på förhandsvisningen av MAMMUT, den va väldigt seg men i de stora hela va den ok, dramafilmer är inte riktigt min typ av film (om de nu va drama?/) men det  var kul att göra något annorlnda då jag inte kommit ut ngt alls på väldigt lång tid nu.. På stan köpte jag lite nya koftor på Gina, jättefina tyckte jag och dom vart jag nöjd med har på mig en av dom idag faktiskt. Efter bion gick jag hem och tättintill därpå när kvällen/natten tog över kom vändningen. Jag känner mig ruskigt irriterad på Daniel i telefon,helt utan anledning nu när jag tänker efter och jag skällde och va allmänt elak och det hela slutade med att jag sen la på och började gråta, jag visste inte varför jag grät heller, det va inte för att han hade gjort ngt eller för att jag va sur på honom för allmänt arg,sur ledsen var jag ändå och det berodde inte på honom.. Jag grät och grät i mer än en timme i flera omgångar utan och fatta riktigt vad orskaken va, visst jag har varit deprimerad och kännt att saker och ring är skit  som na n kan se om man skrollar ner lite i bloggen men de här gråtet hade inget o göra med det. Så nu är mina funderingar detta,  händer   detta  för   att  jag  äter hormoner och  är det dom som gör jatt jag blir överdrivet  grinig, gråter  utan  en direkt  anledning och bara blir helt pmsig ?  Har det med  p-pillrena att göra? Jag vet inte.. Jag vet inte om det är jag Anita som agerar såhär, om det är jag som person som är såhär eller om det är hormonerna i kroppen som gör att jag blir en helt annan person, det må va nackdelen med ppiller.
Att man kan förändras helt som person och inte veta om det är en själv eller pillrena som gör det, sjukt.. jag funderar på att gå till en psykolog men jag vill inte sjunka så lågt i mig själv att jag behöer hjälp av en främmande person som ja ska sitta och öppna mig för, det känns obehagligt... och jag vet inte om det kmr att hjälpa.. Nej, jag e stark,
ensam men stark? Ja vet inte lägnre, ja vet ingenting. Hoppas de här går över, ja har kännt såhär flera ggr förr de är inte första gången men ja hoppas de försvinner..

Kommentarer
Postat av: iza-linn

Prata mer med mig i stället för en psykoloog slyna!

2009-01-22 @ 10:53:59
URL: http://izalinnn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är p-pillrena.. var lika för mig :(

så jag slutade med dom ;o :/

2009-01-22 @ 21:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0