Bio hela veckan!

Hallå därborta, tänkte slänga in ett litet inlägg lite snabbt innan jag for iväg på bio idag igen, wohoo de är bio hela veckan lång för mig känns det som snart kanske man tröttnar på att gå på bio? hahah, näedå. Men dessa förhandsvisningsbiljetter som man får kors och tvärs vore ju dumt om man inte utnyttjade dom. Idag  är det förhandsvisning av en shopoholics bekännelser och jag ska gå med cicci, iza skulle också med men de blir nog inte av att hon dyker upp tråkigt nog. Jag e orolig för din vännen, i´m going to stick a knife in that man if he isn´t "real" lovar dig!!




Nu måste ja strax kila, filmen vi va på igår btw va rolig och underhållande, kanske inte den bästa filmen ever men den dög gott & väl, gick med iza,micke och en daniel. (inte min). hade sålänge!

Kommentarer
Postat av: debela

Skojj med förhandsbiljetter tycker jag.. Oftast så får man dom genom tidningar och så.. hur får du tag på dom??

2009-03-22 @ 19:10:14
URL: http://debela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0