Gamla minnen!

Igårkväll när jag höll på och tömde skåp och packade dom sista grejjerna inför flytten så hittade jag något väldigt uppskattat i ett gammalt och rörigt skåp, mitt i röran låg nämligen en gammal dagboks liknande bok som jag  hade skrivit i som 14 åring, hahaha! Så fruktansvärt kul att läsa vad som stod i den och ja, man märker verkligen att man har blivit äldre nu! :D Men ett gott skratt fick jag mig i allafall! :)De e så kul att hitta sånna gamla grejer och gamla kort osv, satte mig och skrev vidare i min "dagbok" igårnatt också de va ltie små skoj, skrev inte direkt om det senaste läppglanset eller så utan mer om känslor och sådant som man inte vill ut med här offentligt i bloggen - och det kändes skönt faktiskt, kanske ska börja skriva dagbok igen som man gjorde när man var yngre, haha skoj! Ännu mer skoj är det att hitta den några år senare och blicka tillbaka på gamla tider ^^ Hur som helst, på fredag börjar vi alltså att flytta! Har varit så otroligt mycket att städa och packa men vi är på god väg ! =) Just nu sitter jag på jobbet, går väl sissådär med ordrarna, är så fruktansvärt hungrig har nämligen bara ätit mig mätt på godis, usch ! Jag vill ha mat och jag vill träna, men orken finns inte längre.. jag som var så motiverad för ett tag sedan! :( 

Nu måste jag jobba vidare här innan jag får skäll här, Ha det fint ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0