När jag var liten ville jag bli författare! :)

När jag var yngre och gick i ungefär femman-sexan älskade jag att skriva texter,
 berättelser, dikter osv.  Mina lärare trodde att jag skulle bli författare och det trodde jag med,
 tja.. bloggare blev jag iallafall...!




Under helgen som var har vi äntligen flyttat, puh äntligen är det gjort och jag har fått ett mycket större rum och en egen del i lägenheten med egen toalett,ytterdörr, garderober och rum så jag gillar läget :) Daniel och jag har nu även blivit så nära grannar man kan bli, tja vi kan iallafall vinka till varann från våra balkonger! ^^ Helgens händelse var ändå Spindeln i Daniels rum , hahaha så fruktansvärt roligt var det så länge det varade! Daniels matcho stolthet försvann när en 1 cm stor spindel härjade på hans tak ovanför sängen vi låg på, läskigt va det tyckte jag och blev kallad för kerstin, daniel kan vara bra dum ibland men även väldigt rolig, i helgen var han bådadera, tjolaahoppsanhej nu ska jag fortsätta skriva på mitt Svenska tal för nationela.

En obehaglig sak jag fått veta är att jag har stalkers efter mig på bloggen, bdb och på lite andra sidor, usch, gillar inte sådant, funderar på att göra mig en ny privat blogg. hej sålänge!! :]

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha aaa just det det gjorde du. Haha tänkt att du ville bli författare :)

2009-03-23 @ 14:37:22
Postat av: Anonym

jag stalkar inte dig alls det tkr att du e störig bara ! :S

2009-03-24 @ 10:07:24
Postat av: Anonym

finner inte dig intressant jag tycker bara att du är störig och jag stalkar inte dig alls vet att du riktade dedär mot mig och dte du har hört är bara skitsnack..

2009-03-24 @ 10:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0