Natti inlägg ^^

God natt därute, allt bra? :) Med mig är det bara finemang, kom precis hem från Daniel vi hade de mys tsm och han lagade fläskfilé och klyftpotatis till oss, mmm så gott de va, tack för de hjärtat! Och självklart så återstod de bara o se på real madrid efter det..och real vann, tur det! Ingen vill nog sitta brevid en bitter Rm nörding om real torskar.. haha nerå!  =)

Snart är helgen över och skolan börjar, känner ångest för att allt i skolan inte är klart än men sen slog det mig att vi börjar praktiken på måndag så jag har inget att oroa mig för ännu, bara att sätta igång nu snarast! Denna helg har det inte blivit nå partajande inte, blev ändrade planer fär fulla muggar och det blev ändå hur bra som helst och tillbringades med en speciel person som betyder mycket för mig. Ännu en sak jag måste få skriva här, på måndag börjar jag jobba igen, Woho! Känns bra att bankkontot kan bli lite fetare nu, det tackar man för!

Nej nu ska jag kika på OC as usual, och till sist vill jag bara avsluta med o säga att du finns i mitt hjärta, idag imorgon och föralltid : ) KRAMIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0