Jäkla klenis..

Hallu där ute, här sitter jag på jobbet med världens och jag menar världens träningsvärg i ryggen benen& rumpan och vart kommer den ifrån då? Jo den kom ifrån idrotten i skolan igår där jag gjorde 15 grodhopp och 15 situps & 6 rygglyft och idag har jag så jäkla ont i kroppen att det ser för jäklans roligt ut när jag går. Hur klen får man bli!? Herregud jag skäms verkligen.. måste börja träna igen känner att kroppen har gått och blivit lat och klen igen. skärpning!

Igår blev det inte så mycket pluggande, hann med o göra en halv bokrecension plus 1 fråga på Daniels Kristendom uppgift sen orkade vi inte mer och började monga oss med varann och JAG va så otroligt generös och lagade mat åt Daniel för att han sa att han va hungrig. Jahap tänker ni, whats the big deal with that? haha men det är nämligen så att jag inte är den typen som ställer mig och börjar steka mat & dona så fort någon är hungrig men Daniel är inte vem som helst för mig så jag va generös nog och ordnade mat åt stackarn.

Imorgon är det fredag vad händer då? Tror på att det blir grillning med några kära vänner för min del, återstår att se!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du måste börja träna igen :) Börja kör kondition med mig då? Vi kan gå ut och gå och springa nu när det är så fint väder. Vad säg om nästa vecka kanske?

2009-05-15 @ 08:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0