massa skit!

Det är inte lätt när det är svårt, eller hur?

I helgen så försvann min mobiltelefon vilket gjorde mig riktigt pissed of, mobilen i sig spelar inte så stor roll men däremot mitt simkort, spelar en förbaskat stor roll, alla kontakter osv går inte att få tillbaka nu men jag beställde dock tillbaka mitt simkort med samma nummer så att idag fick jag gå & hämta ut det hos posten, men det dåliga är att alla kontakter försvann, så ni som läser det här, skicka era nummer till mig för jag har inte det kvar längre... :(

Sen till en annan sak, jag går just nu igenom en riktigt irriterande sak, en stor disskution med en person som jag va så otroligt nära. Men jag är nu trött på att disskutera & argumentera för du är en person som aldrig tänker skänka lite av din stolthet & erkänna dina fel. Om du vill hålla dig till osanning & inte vara ärlig mot mig, så är det ditt val. Men då finns inte jag i din värld, du är välkommen den dag du vill hålla dig till sanningen, tills dess önskar jag dig lycka till. KRAM!

På torsdag ska jag föresten till Stockholm, träffa en gammal barndomsvän ska jag också göra därborta, ska bli jääättekul!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: teresia

Halloj på dig :) ja men det känns bra, luften är clean :) och jag har absolut ingenting emot dig heller ska du veta. tycker du verkar vara en jätte söt och snäll tjej.



Ja shabnam berättade, men hon messade i lördags och fråga om jag ville ta en cigg mer er, men när jag svarade så fick jag inget svar förren efter 40 min, då hade du tydligen åkt .. :( så det var ju synd. Men en annan gång då kanske? hon sa att du skulle komma till studenten igen, kom dagen innan så kan vi ta en cigg och snacka lite :) kram på dig !!

2009-05-27 @ 15:38:42
URL: http://teresiasc.blogg.se/
Postat av: teresia

okej jag förstår. :) jamen precis, någon dag får vi nog till det, eller ska :) Hojta om du kommmer innan då :) Kram kram !

2009-06-01 @ 09:53:19
URL: http://teresiasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0