något riktigt hemskt..

har hänt och jag måste avbryta alla dagens planer. Har precis städat klart rummet och tänkte sätta mig & plugga ordentligt eftersom det verkligen behövs, hade tänkt göra Daniels arbete också men nu måste jag avbryta allt. Fick just ett samtal av en person jag håller så otroligt kär som jag måste stötta just nu, den här personen håller på att gå under och jag älskar henne över allt annat och jag tänker stötta henne till tusen, så plugget, det får gå åt sidan för att för mig kommer familjen & vännerna före karriären! Jag hoppas att allt kommer att bli bra och jag förstår din situatuion till tusen, kommer alltid finnas där för dig. <3 Kram på er allihopa! nu måste jag på med jackan & ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0