Nu var det längesen sist.

Hej allesammans, nu var det ett bra tag sen jag skrev sist, har haft saker på gång & inte haft tiden till att sitta vid datorn och när jag väl har haft tid över har jag valt att bara njuta av den så mycket det bara går i sängen sovandes, yes that´s moi - sover 70% av mitt kära liv ! Sen jag skrev sist har allt & samtidigt inget hänt, jag har spenderat tid med daniel, gjort ett till hål i örat på mig själv, hyrt & kollat på hela säsong 3 av OC (sjklart storböla när marissa dog), tagit det lugnt och varit hos min älskade vän Shabnam, finally!!! Åkte till min älskling i uppsala och var där hela helgen, verkligen jättemys att ses igen och oftare ska det bli nu! Fick träffa shabnams söta lillebror som va världens sötaste och fick även upptäcka .. gottsunda! yäy haha..  I helgen har även Danibooy fyllt år, 20 gammla år, grattis på dig din filur! Shabnam & jag åkte till gränby där vi hittade en rolig sak i present till daniiboy som han fick av oss som jag först vägrade gå med på att köpa då jag INTE vill uppmuntra hjärtat att dricka men efter en massa ståhej och skrikande så gav jag mig med.

Nu ska jag fortsätta att plugga & se på säsong 4 av OC. Har verkligen press på mig när det gäller inlämningsuppgifter & skolan, skärpning nu för min del & ja lär lägga på ett kol! Ha det fint människor!


Jag och min Shabii, finns bara två ord för dessa bilder, Thoose days! <3

Kommentarer
Postat av: ShabiI!

Saknar dig huevona <3

haha thoose days for sure!!! :*

2009-05-11 @ 11:12:16
URL: http://shabnaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0