Snakes



Varför finns det alltid människor som beter sig som ormar, är sluga som ormar, lägger sig i ens liv, kommenterar, vill veta och är fruktansvärt irriterande.. Dom använder sig av olika taktiker, vissa är trevliga, bra på att slingra sig och bra att lägga upp en "täckmantel" för att det inte ska synas att dom egentligen har baktankar i det dom gör medan andra går på den fula taktiken och hugger till på engång. Varför  ska  folk  lägga  sig i  ens  liv   och vilja veta  saker om ens privatliv? Stör mig så fruktansvärt på dessa typer och man ser igenom er oavsett om ni kommer med ett riktigt fint leénde på läpparna så märks det. Lägg ner och sköt erat eget liv,lever ni på gossip och av att veta vilka steg jag tar och när jag gör det, shit alltså sluta lägg er i. Sluta fråga om mig eller saker som rör mig, sköt ditt eget liv honey för ormar gillas inte det skulle du nog inte heller gilla..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahaha tönt som att man vill veta ngt om dig!

2009-05-14 @ 19:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0