Sovit tills NU?!



Gaaah klockan är 15:00 och jag.. vaknade nyss?! När det är mörkt i mitt rum så kan jag sova hur länge som helst, jag märker inte om det är morgon eller kväll..hähä! Idag skulle jag ner på stan och göra lite ärenden får se hur det blir med det med tanke på vad klockan är.

Jag drömde så sjuka drömmar,blandannat om min födelsedag, drömde att jag stod där i lokalen som jag ska ha min fest i utan, någonting! Jag hade glömt att köpa dricka från systemet och systemet hade hunnit stängt o jag  stod där med halvpanik och hade även glömt att köpa allt annat. Tunga skivor och stereoanläggning hade jag inte heller, mitt i allt så växlade min dröm till att vi blev jagade av några typer ända ner mot havet som tillslut dödade alla (blandannat min syster det var hemskt att se på)  utom mig och Naomi som är miin 3 åriga kusins barn eftersom vi lyckades ligga blickstilla på marken och det såg ut som att vi redan var döda. (Spela död är min räddning om vi hamnar i krig, det har jag alltid trott ) hahahaha! okej jag vet inte vad jag babblar om längre, jag ska se till att ordna allt redan imorgon inför my B-DAY så att jag inte står där i sista sekund och min mardröm går i uppfyllelse!!!


CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0