Tired but stil on fire!



Idag har jag jobbat och slitit som ett djur, jobbade från 12-19 på mcdonalds fick stå i kassan hela dagen och det var katastrofmycket folk som kom in och åt eftersom det var nån julmarknadsmakkapojja i stan med tomtar och hela faderittan. Köerna var ända ut till ingången och dom slutade aldrig utan det kom in folk som skulle äta hela tiden 6 timmar i sträck! Jag är stolt över att jag lyckades hålla tempot uppe och var så stresstålig som jag var, det är svårare än vad man tror att stå bakom kassan på mcdonalds och ta megastora beställningar samt fixa i ordning maten på nolltid, but i did it trots att jag kände hur svetten rann ner för pannan och det kändes som ja skulle kolapsa ,YÄH!

När jag kom hem började jag städa i ordning mitt rum fort som attans, allt smink in i neccesären, vek kläderna på nolltid, bäddade sängen på nån sekund sen mitt i allt frågade jag mig själv , " varför stressar du Anita?" då slog det mig att jag hade fastnat i mcdonalds stresset, min hjärna glömde ställa om sig till "RELAXMODE" men sen gjorde den det iallafall, hähä!

Mina fötter och ben värker efter idag, men trots det är jag så hyyypad, om 5 dagar fyller jag 18 år, i aint a little gurl anymoore, i'm groowing up! Laddar för fet firande av mig på fredag, partey för hela slanten!



Kommentarer
Postat av: Bavve amin

Jag är 16 år gammal :D

2009-11-30 @ 00:41:36
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0