plugga?

Blä idag mår jag som en rutten prinskorv, fortfarande sjuk men ingen feber tack vare alvedonen! Idag har jag blivit klar med all rökprojektjobb, känns väldigt skönt, något som känns mindre skönt är att jag inte pluggat ett skit under lovet, så nu kommer min fråga, finns det någon där ute som vill plugga med mig? Jag söker någon med mycket hjärnceller och någolunda klok som kan peppa en skoltrött tjej med panikångest inför att studenten och slutbetygen börjar närma sig, CALL ME isåfall!  (:

hahaha, bläääääää. ÅNGEST.

nu ska jag läsa en tråkig bok som skulle varit utläst för long time ago i engelskan.. 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kom igen anita du kan :) kämpa på jag förstår att du är skol trött var det oxå men kämpa på du har så lite kvar :)

2010-04-12 @ 10:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0