Eres tan lindo........! :)

Mwahahaha jag hittade 5 år gamla bilder på pappas dator bjuder på bilder från mina ljuvliga fjortisdagar.. hahahahhahaaaaaaaaaaa. Ganska kul faktiskt! Älskar & hitta gammalt shit, som tex min gamla dagbok jag skrev i för många år sen som jag hittade för ett tag sen, det märks att man utveckas i hjärnan.. haha! :)

Annars då, jag klarade de där jävla spelet som ja skrev om tidigare, sååå stolt!!! =D Sen finns de inte så mkt mer & skriva än att jag snart ska sova, e hemma hos papi i sthlm & imorgon tror ja de blir o träffa lite kompisar man inte träffat på ett tag. nu blire tivi sen sova, chaaooo & godnatt alla söta & mindre söta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0