Hemma i Gävle igen!

Nu är jag hemma från Stockholm, det känns superskönt! Älskar mitt trygga place,borta bra hemma bäst! Kom hem för bara 3 timmar sedan & då började jag genast packa upp, sopa, damma & röjja runtomkring mig, blev precis klar. Jag monterade upp ett smyckeskrin som jag fick i julklapp & det vart superfresh! Innan såg det ut som ett bombnedslag där jag brukar stå & fixa mig varje morgon, nu ser det kliniskt rent ut! Vi får se hur länge det håller i sig, hahaha! :)

Numera ser det ut som ett smycketräd iallafall.

Några av alla tusen örhängen.


Halsbandsträdet :)


Resultatet! :D







Ringar & Klockor



Navelpiercingar & hårsnoddar som alltid är på rymmen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0