Jag mår bra, så låt mig va !

Nästa fredag tar jag studenten, helt ofattbart - jag är så stolt över mig själv!

Jag har inte mycket kvar i plugg heller, bara två grejer i Psykologi som jag ska fixa imorgon sen är jag klar med i stort sett allt, woho! Jag mår så mycket bättre nu, jag har hittat styrkan hos mig själv och mår förvånansvärt bra, jag låter mig inte påvekas av idioter i min omgivning längre även fast idioter försöker komma åt mig. jag tycker bara att det är så himla sjukt att vissa inte kan inse att man faktiskt kan gå vidare utan dom! Jag är en snäll person mot dom som är snälla mot mig men om någon sårar mig då vill jag inte ha personen runtomkring mig. Hoppas bara du ger upp snart och lämnar mig ifred, det är inte gulligt längre att du fortfarande är efter mig, det är faktiskt obehagligt, du har ditt liv redan räcker inte det? vad vill du MIG när ja inte vill ha DIG? Försvinn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0