Sex and the city 2 !


Idag har jag varit ute hela dagen, först var jag i brynäs & spelade tennis med brorsorna sen cyklade jag vidare till Bomhus och låg utanför emma i solen och solade med emma & dannibanani sen cyklade vi ner mot stan och jag & emmi gick och solade solarium, nu är vi snart brunare än bajs, me like!! Sen gick vi på bio sex and the city 2 , riktigt störtsköön & tjejig film, jag diggar samantha the sexoholic - hahahhaha!!!!


Nu ska jag lägga mig och titta på film och nej jag kommer inte att nämna honom mer här i bloggen känner jag, det är han inte ens värd..Jag kommer dock ta till andra metoder om du inte lämnar mig ifred, ingen jäkel kan tvinga mig till något, ingen, för ingen äger mig. Vill jag inte något så vill jag det inte, jalla balla hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0