FRIDAY SATURDAY EVERYDAY..

Long time no see helgen har varit helt okej, Daniel har varit på besök här i gävle med sina kompisar från Uppsala, skoj förutom att Danibanani måste lära sej dricka med måtta, har inte sett Daniel nykter en enda sekund denna helg lite småtråkigt sådär..hähä! Fredagen vare fullt ös, ja vart jäkligt full men jag tål sprit som en man så det gick i, blev dock ingen krogen som var planen- tiden bara rusade förbi.. Igår lördag vare jäkligt skoj på Nivå El medico va där och härjade ja körde nyktert, bra musik, bra drag bra folk & vi dansade så knäna böjde sig, sedan efter krogen vare dags för JOBB, helt slut efter jobbet & nu när man vaknade idag har man åkt på en äcklig förkylning, men ska försöka bli bättre tills imorgon så jag kan jobba sista passet innan ett par dagars ledighet då åker jag förmodligen till Stockholm, vi får se hur det blir med det! 

Ajaw, inga kort vart de heller trots att kameran var med, jag glömde totalt bort allt , efterklok är helgens nyckelord kanske. Bjuder på en härlig spanienbild istället, tagg på att åka igen blir kanske av i januari om Emma inte bara pratat gojja. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0