When Badboys goes goodboys.

skiiiiiiiit QL jag åkte på en jäkla förkylning ändå, måste varit efter helgens bravader.. Ja sover dåligt pga att jag vaknar av halsonten o inge sthlm vart de av heller, hoppas ja blir bra snart.. Just nu har ja ingen feber iallafall o tur är väl dt. Känns som att jag har en potatis i halsen o dt gör så ja inte kan sova, asont!!!! :(

Inga roliga nyheter har jag alls, men va statistiken höjs så fort ja uppdaterar, hur vet ni att ja uppdaterar? bloglovin, lr? lite småläskigt sådär..


Imorgon har jag en del att göra,
Ska ringa ett samtal till försäkringskassan på morgonen
Ringa shabnam som e hemma igen MIN ÄLSKLING!!
Ringa Doris som ja lovat ringa i 3 dar nu (SRY BBY)
Posta 3 brev , skriva ut CV & köpa ny foundation .
Ringa cristian o kolla jobb. åt marko med om de går stackarn.
Köpa gymkortet med emma om jag e frisk vilket jag dock tror att jag inte kmr va.

Dessa grejer måste ja fixa imorgon om ja så måste ut med feber , har dragit ut på dt alldeles för länge nu, breven äre skitbråttom med!!!




den ville inte upp i tidigare inlägget, chill i fuengirola haha !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0