Yes yes !

Jag har stora planer på G av min framtid äntligen så tror jag att jag vet vad jag vill bli!!
Om allt går vägen så e jag klar när jag är 23 år och är då utbildad socionom, utbildningen är på 3,5 år men innan dess har jag lite grejer att ordna, imorgon ska ja kika om jag kan fixa mitt matte B på en termin resten av ämnerna som är ett krav på att söka till socionom är klara, sen i april tänkte jag fixa högskoleprovet, har alltså 6 månader på mig från och med nu att plugga inför högskoleprovet, kollade igenom gamla prov som finns att träna på, gosh så svårt, svenska ord man aldrig i hela sitt 18 åriga liv trodde fanns, läsförståelsedelen i engelska o svenska va okej men matten va läskig!!


Lättaste ordet var nog VICE VERSA , som ändå inte är busenkelt..? Hhm..


Se upp för socialkärringen Anita för snart kommer hon i egen hög person!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0