Morning morning !

Tänka sig att jag vaknde kl 09.00 imorse. imponerar mig själv lite känner jag! Idag ska jag iväg till komvux, älskling hänger på och gör mig sällskap eftersom det tydligen inte vart nå jobb idag för hans del och det är bara bra för mig då hinner vi umgås och mysa lite innan lilla Milan kommer hem från dagis också, livet är underbart !!! :) :) :)

Idag ska jag till komvux för att söka in & plugga lite ämnen efter sommaren sen nästa år börjar allvaret påriktigt kan jag tänka mig, om jag kommer in på första.. usch så nervöst. Håller på o pluggar lite inför högskoelprovet också, började igår att öppna boken och känner mig duktig som hittils haft rätt på alla uppgifter jag hunnit med!!!
Jag och älskling har börjat sätta oss vid pianot ihop också, det är verkligen kul att spela man blir så avslappnad. Älskling som är bäst på att spela lär mig. Världens bästa pianolärare med litet tålamod är han. ;) v hahaha..
Nu är det dags och börja fixa i ordning sig själv, snart ska jag möta min baby i stan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0