Empty room ...

HELU
Ligger i mitt rum och kollar på ett as underhållande program precis i min smak,nämligen cheeters!! Handlar om par där ena partnern börjar misstänka att deras respektive är otrogen och får hjälp av ett par detektivnissar som tar reda på det genom att stalka dom 24 h och sätta upp kameror, microfoner osv, så underbart när dom blir tagna på bar gärning och försöker ljuga sig ur situationen när dom redan är busted, muwahahahaha , love it !!!
Blir dock jävligt arg på idioterna som tar tillbaka sina respektive trots att dom fått sett vidriga akter och sviniga scener där deras lösaktika horor till partners gör bort sig, gaaaaah jävla blåsta amerikaner!!!

Så bäst att min man är mig trogen annars ligger cheeters bara en hemsida ifrån, hahahahahaha!!!!! Nej nu skämtar jag bara, litar på mitt lillhjärta och saknar honom så himla mycket nu när han är flerafleraflera mil bort...Är så glad att jag har honom, min underbara älskling!!! Men på fredag då jävlar ska vi pussa ihjäl varann och bli glada, längtar!! <3

Nu har älskling äntligen fått lägenhen också efter så mycket som både han och jag krigat så har det lönat sig nu.. så byebye äckelkastsjö , vi är så lyckliiiiiigaaa !!!!!

HAHAHAHHA, nu dog jag lite här, när de vart latinas med i programmet då jävlar togs det i med hårdhandskarna, slå sina män när man fått reda på att dom varit otrogna,  sådääärja!!!! Inte ge dom en klapp på kinden och vara förståndig som förbannade amerikanarna!!! Åh.. märks att jag saknar mig baby såsom jag sitter o skriver gojja som jag annars skulle suttit o sagt till honom.. hm...Beundrar min älskling som står ut med mig !! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0