Lovely days!

Underbara dagar med underbart sällskap, jag & älskling är lyckligast på jorden med varann och det kan ingen ta ifrån oss så det så!!! :D

Idag har vi varit i valbo hela dagen och kollat efter led tv platt tv och allt vad det nu är, jag hittade flera stycken som jag tyckte att vi skulle ha köpt men älskling va väldigt noga med att det skulle vara LED tv och full HD så efter 5 timmars letandes så orka vi inte mer så vi lämnar det tills längre fram när flytt och allt är klart, blir nog bäst så.
Annars då, är hemma för en gångs skull, det lugnar mamis lillhjärta. haha :) Nu ere dags o sova för imorgon är det fredag  vi ska ha mysfredag o jag jobbar inte så det är ÖVERBART som baby säger, HASTA LUEGO ;)  !



v v v v v v Tu y yo v v v v v v



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0