sunday

God eftermiddag, seg seeg seeg dag. vaknade imorse bredvid älskling o va fett med baakiiis! Vi drack igår o hade det trevligt men imorse när det var dags för jobb var det mindre trevligt, nåja arbetsedagen är avklarad iallafall!! Saknar min älskling fast vi sågs i morse, det är knäppt dedär att man kan sakna någon så mycket fast man inte varit ifrån varandra länge..uscha! Men imorgon är det alla hjärtors dag så jag och mitt hjärta ska mysa galet ihop imorgon då får vi ta igen alla timmar vi är utan varann!!!  Imorgon är det måndag också, lite ärenden att stå i och jag hoppas som attans att lägenheten är ooouuurs så ja håller tummarna tills gavlegårdarna tanten Anita ringer ! ;P
CHAAUUUU !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0