Dålig dag

Godmorgon vaknade för 60 minuter sen, drömde om en idiot till människa hmm undra varför? Jo för att mongot försökt ta kontakt med mig igen & det va de sista ja såg innan jag somna igårkväll & de är den ENDA anledningen till att han ens fått äran att komma upp i huvudet för en kort sekund. Pinsam är du, get over it and dont eaven try cuz u gonnna faaaiil....

Idag känns det inte som en bra dag, har dålig magkänsla...Jag är överdrivet känslig, tänker alldeles föör mycket och alldeles för långsiktigt & dessutom brusar jag upp för minsta lilla. Men jag ska försöka skaka av mig all dålig energi, blir ingen träning idag har blivit förkyld. Ska fixa i ordning mig själv & sen åka hem till Maria där ska världens goaste gullunge vara förhoppningsvis så jag kan skatta mig lycklig, barn är bäst på att få en på bättre humör!!  <3

Kärlek till alla som är värd det. / CHAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0