Happy happy.

Jag är gladast på planeten jorden, älskar denna känsla och jag ska ta vara på den så mkt det bara går ja måste ju passa på för man kan ju ändå inte ta ut en seger i förväg, man måste vara förberedd på allt. men men, just nu ere bra o jag e glad that's what matters right now.

Idag har det varit en seg dag.. men söndagar e ju sånna så hade inga höga krav på dagen ändå, sitter och söker lite jobb ska finslipa mitt CV och skriva några personliga brev sen ska jag försöka fixa mitt jävla VLC som inte vill fungera, hur fan ska jag kunna somna utan varken ljud från film lr ngn underbaring bredvid mig? går ju inte..

Ja ja.. blir väl jävla tvljudet annars, drygt bara när jag blir dödstrött & vill stänga av ljudet eftersom min jävla tv dosa är borta, fan den är alltid på vift...


Hoppas alla är lika glada som jag för det är underbart, nighty nighty !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0