I wil leave but i will come back!

Hellow !

Sitter och njtuer av dagen och utsikten utanför mitt fönster (tågräls & snö) Loveeeeeeely, naaaat!
Vaknade kl 10.00 idag, rekord för mig, har inte vaknat så tidigt sens jag gick i skolan vilken var för mer än 7-8 månader sedan, fast näe jag har ju iochförsig gått upp till läkarbesök & tandläkare runt den tiden så nu ljuger jag, men whatever.. Har packat min väska för om 2 timmar bär det av mot Stockholm hem till Papi med syster.. Det ska bli skönt ändå att få några dagar med syrran och pappa, träffar knappt nån av dom annars så lite familytime uppskattas ändå. Förhoppningsvis har jag packat med allt, men som vanligt kommer jag alltid på när jag väl är där att jag glömt & få med något behövligt och samma när jag åker hem igen så ringer alltid pappa och talar om att jag har glömt kvar något.. Om ni inte visste det innan så vet ni det nu: Jag är en glömsk jävel!

Har haft gott om tid att fixa mig, haft egen tid med mami, matay mobilen med massor av nya låtar & förberett mig mentalt för denna resa, muahahaha!!!

Nu måste jag packa ner plattången & tandborsten kom jag på, blir ett himla liv från Jessicas sida om jag glömmer & ta med plattången, jaja vad ska man göra...somliga är beroende...

CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0