The happiest Girl in Town.

Hellu, idag har varit en "göra vett" - dag, åkte hem från baby efter att ha haft en jättemys dag igårkväll, tack baby för att du får mig att må så obeskrivligt bra- den här känslan har jag verkligen saknat, va så längelängesen sist jag var såhär glad och bara njöt av att baravara.Inga bekymmer, just loove -  i like i like v

Hur som helst så har jag jobbat idag 16 -19.30 sen träffade jag min Emmu som jag saknat så mycket men trots att vi inte umgåts på länge. bästa emma vvv för mig är vänskap inte att man måste vara med varanndra varje dag timme & minut utan mer att man finns där för varandra & ställer upp när man behöver det och det hajjar Emma därför är hon en av mina trogna råttor som ja håller ömt om hjärtat ;)

Sen har jag varit duktig & tränat idag efter jobbet ska se till att hålla i detta tempo ja kör i o flera gånger i veckan så att fina resultat kan börja visa sig inom kort, de kmr de kmr ! ;) Och nu har jag avslutat kvällen med att boka en kryssning ska åka med några av mina godingar väldigt snart, ska bli FETT !!!! :D

håller på går mot ljusare tider föresten, vi får se vart jag stannar, hähä.

Kommentarer
Postat av: emmsi

PÅ GUD JAG BLEV TÅRÖGD! min nituuuuu <3

2011-01-26 @ 22:51:47
URL: http://whatchasayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0