MMS !

Helluhuhu.. jag och Aleksander har ett i-landsproblem som för oss är ett stort problem, vi är jätteledsna nu för vi har försökt i tre dagar att mmsa varann men det funkar inte på hans telefon att ta emot mms! Jag kan ta emot bilder men inte han. Så typiskt!!! :( Inte nog med att vi har varit borta från varann i nästan en vecka utan nu ska vi inte kunna skicka bilder till varann o se varann.. buuhuu.. Jag kan iallafall se älskling så för mig funkar det att ta emot bilder, men de tar sin tid att få dom. Men älskling får försöka stå ut, de är synd om han jag saknar han så mycket! Men snart kommer han hem och då kan alla slänga sig i väggen för då finns de bara tid för oss två,finns inte plats för andra! hähä ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0