Monday!

Nemen hallå på mig själv, hur mås det? Finemang, Löning and stuff, kan nästan inte bli bättre!
Jag har haft världens underbaraste vecka med my sexy love, vi har haft de så underbart och inget har stått i vägen för oss precis som de ska va , L O O O O V E E E L Y ! Vi är bäst & jag älskar oss och vi har införskaffat oss PS3 så nu geekar vi loss på tecken 6 hemma hos familjen jankovski/a, hähä!!! Igår prata vi med Milan som är i makedonien med Aleks Pappa, sötnosen är ju så go vi saknar han så himla mycket lillfisen! Och igår fick jag höra honom fråga efter mig när han pratade med Aleks o de har han gjort varje gång aleks ringt och pratat,  " Vart är Anita " sa han, haha jävla underbaring det känns så skönt att han känner att jag är en del av hans liv det värmer! Jag älskar barn och när det dessutom är min stora kärleks barn då tar jag hand om det som om de vore mitt eget, det förtjänar underbaringen! Jag och älskling funderar på att åka till makedonien, en vecka eller två men vi får se hur det blir med det, vore skönt att åka iväg och lämna sweden för ett tag, vi får se hur de blir. Idag var jag på stan med bästa Emmu och fågeln viskade i mitt öra att true blood Säsong 4 är ute, en del avsnitt iallafall så cya suckers! :D
Älskling och jag i vintras, haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0