Onsdag!

Idag är det onsdag, sista sommarkväll och sista jobbpasset innan semestern. Gosh vad det kommer vara mycket folk idag men det är bara att bita ihop sista svängen sen har jag semester och ska inte göra ett shitt mer än att slappa innan plugget börjar med älskling såklart, lovely!! Igår vart de lite shopping, ja har köpt en ny väska, ny adidas tröja som är min nya favorit och nya jeans, linne och ett nytt nagellack från O. P. I! Älskar deras nagellack de är så grymma. Annars så är de inte så mycket mer som händer, csn  håller på och tramsar som alltid men det är väl standard. Har suttit och blivit bollad som en jävla pingisboll bland myndigheter som alltid, men vänta bara när jag jobbar på socialtjänsten då blir det andra bullar kan jag lova, oja för det blir det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0