Hellu

Sitter hemma i brynäs i min och älsklings lya dock utan min älskling eftersom han är ute på vift med sevgin o bygger altan o har sig så här agerar man hemmafru och tvättar kläder, skit tråkigt eftersom jag är på dåligt humör, annars gör jag hemmasysslor mer än gärna här hemma men idag är det inte roligt att vara i mitt humör... Hur som helst så är det den 25e imorgon och jag & älskling tänkte unna oss en fin dag ihop, egen tid ihop innan han åker iväg och jobbar i en vecka. Bio god mat o mys blir nog det som väntar oss imorgon, vi får se.. det blir iallafall jag som styr upp någon slags romantik! ;)

Nu ska jag ringa honom och säga att han får ta o komma hem nån gång annars kmr mitt humör få frispel. haha!

CHAO :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0