Party party friday !

Godmorgon, fyfan vad jag är trött förstår faktiskt inte vad jag gör vaken sen kl 09.00 när jag somnade ganska sent igår, eller sent o sent vet ja inte men kl 01 iallafall.. hur som helst så ska jag till hälsocentralen idag och ta bort stygnen men som jag själv upptäckt så har jag bara 1 stygn kvar då resten lossnat på något konstigt sätt och såret har ju fan inte läkt ihop för fem öre...Man ser ju rakt in i såret, usch näe vi får väl se vad dom har att säga. Kommer bli jävligt förbannad om jag måste sy igen för att amatörerna inte kan sy ordentligt, jag hade redan en känsla av att idioten som sydde mig inte hade en aning om vad hon sysslade med eftersom den andra doktorn stod och viska hur hon skulle sy, jävla amatörer. Borde testa på grisar eller något innan dom syr människor..tror att man är något jävla försökskanin.
Imorgon är det partyparty a lá maskerad för Emma idag fyller hon 22, imorgon blir årets bästa fredag på många sätt. wiho!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0