Grattis på födelsedagen Älskling!

Grattis älskling på din 24 års dag, jag hoppas du får en underbar dag du sent kommer glömma och att du blir glad och får använding av presenterna som du kommer att  få. :) Jag är så glad och tacksam över att jag fått dela snart ett år ihop med dig och fler kommer det att bli, det ska alltid vara vi och INGET eller INGEN  kommer någonsin lyckas sära på oss det hoppas jag att folk i det här laget har förstått efter en rad misslyckade försök.
Idag är det din dag älskling, jag kommer alltid ställa upp och finnas där för dig, du kan alltid räkna med mig och jag sviker dig aldrig. SAKAM TE, TE AMO PARA SIEMPRE ALEKSANDER JANKOVSKI.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0