God natt!



Nu blir de läggdags eller iallafall lägga mig och kolla på den här serien som jag ska börja se, undra om den är bra. Rachel Bilson är ju grym, om de nu är hon.. hm. Imorgon kommer baby hem,som jag har längtat. Har städat lite och diskat bort kaoset här hemma, haha! På lördag blir de maskeferre, Elenor fyller år grattis i förskott gumman!!! :D och så blir de ännu mera jobb helgen ut. Vem är krigaren om inte jag? Jobbar 7 dar i veckan non stop,  sug på den ni! Snart är man väl miljonär eller något liknande..not. Haha!! Nejdå men snart ska jag unna mig något grymt de förtjänar ja som jag jobbar och sliter. Och baby jobbar ju också numera, klirr i kassan liksom.. haha nej nu bara skriver jag utan att ens märka det, dags att säga adjö till alla snälla och onda därute! CYa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0